انجمن پایگاه داده، محیطی برای گفتگوی برنامه نویسان پایگاه داده و رفع خطاها و مشکلات مرتبط با پایگاه های داده است. پایگاه های داده زیر، در این انجمن مورد بحث و گفتگو قرار خواهند گرفت:

MySQL, SQLite, SQL Server, PostgreSQL, JSon, XML, MongoDB, MariaDB

پایگاه های داده، به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند: پایگاه های داده SQL پایگاه های داده NoSQL روابط در پایگاه های داده SQL، به صورت mapping یا نگاشت بین داده ها در قالب عناصر جداول است. اما در پایگاه های داده NoSQL، پردازش بر روی فایل محتوی داده صورت می گیرد و داده های مورد نیاز استخراج می گردد. در این انجمن ما به بررسی پایگاه داده SQL می پردازیم که معروف ترین این نوع پایگاه های داده، عبارتند از:

MySQL, SQL Server, SQLite, PostgreSQL

انجمن حاضر، برای گفتگو و مطرح کردن سوالات در حوزه "پایگاه داده SQLite" است. لذا شما می توانید تمامی سوالات خود را در حوزه ی این پایگاه داده، در این انجمن مطرح کنید. لطفا در نظر داشته باشید که برای سوال درباره سایر پایگاه های داده، حتما به انجمن مربوط به آن پایگاه داده مراجعه نموده و سوالات و مطالب خود را مطرح نمائید، زیرا احتمال حذف مطالب غیر مرتبط با موضوع انجمن، وجود دارد. حتما در نظر داشته باشید که برای مشارکت در انجمن ها، حتما باید از صفحه انجمن (و از پنل سمت راست) در وبسایت ثبت نام نمائید.
نمایش موضوع 1 (از 1 کل)
نمایش موضوع 1 (از 1 کل)
  • برای ساخت موضوع های جدید باید وارد سایت شوید.
پیمایش به بالا