خانه انجمن ها انجمن طراحی وب انجمن jQuery برنامه نویسی وب

انجمن طراحی وب، محیطی برای گفتگوی طراحان وب و رفع خطاها و مشکلات طراحی وب است. زبان های برنامه نویسی و فریمورک های زیر، در این انجمن مورد بحث و گفتگو قرار خواهند گرفت:

HTML, CSS, BootStrap, JavaScript, jQuery, jQuery UI, Ajax, PhP, WordPress, Angular, Node Js, React Js, Express JS, Vue Js, ASP.Net MVC, ASP.Net Core, Ruby On Rails, Laravel, CodeIgniter, Django, Flask, Next Js, Nuxt Js

انجمن حاضر، برای گفتگو و مطرح کردن سوالات در حوزه "jQuery" است. لذا شما می توانید تمامی سوالات خود را در حوزه ی این فریمورک، در این انجمن مطرح کنید. لطفا در نظر داشته باشید که برای سوال درباره سایر زبان ها یا فریمورک های طراحی وب، حتما به انجمن مربوط به آن زبان یا فریمورک مراجعه نموده و سوالات و مطالب خود را مطرح نمائید، زیرا احتمال حذف مطالب غیر مرتبط با موضوع انجمن، وجود دارد. حتما در نظر داشته باشید که برای مشارکت در انجمن ها، حتما باید از صفحه انجمن (و از پنل سمت راست) در وبسایت ثبت نام نمائید.
در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #1539
    morteza
    مشارکت کننده
      Up
      1
      Down
      ::

      سلام . دوستان سوالی داشتم . من تازه برنامه نویسی سمت وب رو یاد گرفتم . یک برنامه نوشتم که مشخصات یک فرم ثبت نام مثلا نام و نام خانوادگی و … رو میگیره . الان اینها رو با آبجکت نوشتم . مشکلی که دارم اینه که میخوام نام و کد ملی رو که وارد کرد بگه که نام با کد ملی تکراری است . یعنی همزمان نام و کد ملی رو چک کنه .

       

      با تشکر

      #1541
      Up
      0
      Down
      ::

      سلام

      شما می خواهید صحت سنجی (validation) انجام بشه. اگر درست متوجه شده باشم،منظورتون اینه که یک دیتابیس دارید و می خواهید ببینید که نام و کد ملی وارد شده در فرم قبلا در دیتابیس موجود هست یا نه!

      اگر منظورتون اینه، دو راه وجود داره، یکی اینکه فرم رو پست (POST) کنید و بعد به دیتابیس متصل میشه  و اگر صحت سنجی درست یا غلط بود، یک پیامی رو در صفحه success url نمایش میده. یک زمانی هست که شما قبل از پست کردن فرم و همون لحظه ای که فرم داره پر میشه، می خواهید صحت سنجی انجام بشه که در اینصورت باید از Ajax استفاده کنید.

       

    در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
    • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
    پیمایش به بالا