خانه انجمن ها انجمن طراحی وب انجمن PHP خطای -9 درگاه پرداخت زرین پال

انجمن طراحی وب، محیطی برای گفتگوی طراحان وب و رفع خطاها و مشکلات طراحی وب است. زبان های برنامه نویسی و فریمورک های زیر، در این انجمن مورد بحث و گفتگو قرار خواهند گرفت:

HTML, CSS, BootStrap, JavaScript, jQuery, jQuery UI, Ajax, PhP, WordPress, Angular, Node Js, React Js, Express JS, Vue Js, ASP.Net MVC, ASP.Net Core, Ruby On Rails, Laravel, CodeIgniter, Django, Flask, Next Js, Nuxt Js

انجمن حاضر، برای گفتگو و مطرح کردن سوالات در حوزه "PHP" است. لذا شما می توانید تمامی سوالات خود را در حوزه ی این زبان طراحی وب، در این انجمن مطرح کنید. لطفا در نظر داشته باشید که برای سوال درباره سایر زبان ها یا فریمورک های طراحی وب، حتما به انجمن مربوط به آن زبان یا فریمورک مراجعه نموده و سوالات و مطالب خود را مطرح نمائید، زیرا احتمال حذف مطالب غیر مرتبط با موضوع انجمن، وجود دارد. حتما در نظر داشته باشید که برای مشارکت در انجمن ها، حتما باید از صفحه انجمن (و از پنل سمت راست) در وبسایت ثبت نام نمائید.
در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #3085
    shimarafiei
    مشارکت کننده
      Up
      0
      Down
      ::

      سلام دوستان

      من کدهای درگاه زرین پالRest رو توی دوفایل zarin و verify کپی کردم وگزینه های merchant و مبلغ و … رو هم تنظیم کردم. اما وقتی که روی دکمه پرداخت میزنم خطای Error Code: -9message: The input params invalid, validation error. v رو میده. کسی میتونه راهنماییم کنه

      #3087
      Up
      0
      Down
      ::

      سلام

      من دقیقا از این خطا اطلاعی ندارم، ولی می تونید به خود زرین پال تیکت بزنید و مشکل تون رو مطرح کنید و کارشناساشون جواب تون رو میدن.

      برای فروشگاه اینترنتی، بهترین و ساده ترین و مناسب ترین گزینه استفاده از وردپرس و ووکامرس است. در اونجا به راحتی می تونید پلاگین زرین پال رو نصب و فعال کنید. برای طرحی ظاهر سایت هم می تونید از المنتور استفاده کنید.

    در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
    • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
    پیمایش به بالا